Produktet

Produktet

Vi har egenudviklet vores software og lanceret en App (i såvel iOS og Android) til at forenkle og optimere procedurer og processer, herunder styring og kontrol ifm. udveksling af transportemballage. Løsningen er fuldt ud digitaliseret – og vil erstatte de manuelle processer, som i dag findes på markedet.

Brugeren rapporterer live data via myPallet App – med få klik – og derfra sendes automatisk kvittering til modtager via ‘swipe’ funktion, der bekræftes af modtager på App. Hvis begge parter ikke benytter myPallet app, da underskrives elektronisk på den mobile enhed.

Dataudveksling forbindes derefter til myPallet Dashboard, hvilket sikrer oversigt over alle transaktioner såvel som et komplet oversigtsbillede imod alle kunder og leverandører.

Design

Enkel og smart brugerflade og hurtig opsætning.
Funktionel i online og offline tilstand

Systemet

Data overførsel af alle registreringer i backend.

Pallebank

Mulighed for let at styre hvilke kunder der har en pallekonto. Både i ind- og udland.

Foto

Tag billede af emballage og undgå unødig diskussion om kvaliteten af emballage

Support

24 timers onlinesupport

Offline

Offline funktionen giver mulighed for at systemet er tilgængeligt 24/7

Download myPallet app her

iOS

Download myPallet til din iPhone her

Android

Download myPallet til Android her

Lokationer
Åbningstider
Kontakt

Jylland & Fyn: 

Stadionsvej 14, 8700 Horsens

Sjælland & Øerne: 

Schlegels Alle 1, 1807 Frederiksberg C

 

CVR: 39184494

 

08:00 – 16:00 

mandag – fredag

 

Telefon: +45 53 53 44 00
info@mypallet.dk

Support: + 45 53 53 44 00