myPallet er fremtidens digitale værktøjer til handel af transportemballage samt emballagestyring
DIGITALT EMBALLAGEREGNSKAB til gavn for hele transportkæden for styring og kontrol af transportemballage. Vi har egenudviklet vores software og lanceret en App (i såvel iOS og Android) til at forenkle og optimere procedurer og processer, herunder styring og kontrol ifm. udveksling af transportemballage. Løsningen er fuldt ud digitaliseret – og vil erstatte de manuelle processer, som i dag findes på markedet. Brugeren rapporterer live data via myPallet App – med få klik – og derfra sendes automatisk kvittering til modtager via ‘swipe’ funktion, der bekræftes af modtager på App. Hvis begge parter ikke benytter myPallet app, da underskrives elektronisk på den mobile enhed.
Dataudveksling forbindes derefter til myPallet Dashboard, hvilket sikrer oversigt over alle transaktioner såvel som en automatisk opdatering af saldo imod alle kunder og leverandører.
Vores ambition er bl.a. at virksomheden vil opnå økonomiske besparelser ifm. nem og digital emballagestyring såvel gøre det attraktivt, at investere i mere miljøvenlig transportemballage, som i højere grad kan genanvendes i et cirkulært flow.
DIGITAL MARKEDSPLADS til gavn for hele transportkæden for handel med paller og anden transportemballage. Formålet er åbenhed, gennemsigtighed og effektivitet – en direkte handelsvej mellem udbud og efterspørgsel. Køber og Sælger i alle størrelser vil opnå tilgang til en forøget salgskanal med adgang til et større udbud og efterspørgel – og handle direkte med hinanden.
Vores ambition er bl.a. at finde nyt liv til brugt transportemballage, ligefra engangspaller (der kan klare en tur mere) til en højere genanvendelse af andre emballagetyper i et cirkulært flow. En økonomisk fordel for både sælger og køber – og til gavn for miljøet.
App'en
Enkel og smart brugerflade
Hurtig opsætning
Virker on- og offline
Opretter selv emballage kvitteringer
Dokumenterer kvaliteten af emballage via fotos
Dokumenterer fragtbreve



Backend
Administrerer brugere
Komplet oversigt over balancer
Enkel kontrol og afstemning
Tilgang til emballage kvitteringer
Tilgang til anden billede dokumentation

Design
Enkel og smart brugerflade og hurtig opsætning.
Funktionel i online og offline tilstand
Systemet
Data overførsel af alle registreringer i backend.
Pallebank
Mulighed for let at styre hvilke kunder der har en pallekonto. Både i ind- og udland.

Foto
Tag billede af emballage og undgå unødig diskussion om kvaliteten af emballage
Support
24 timers onlinesupport
Offline
Offline funktionen giver mulighed for at systemet er tilgængeligt 24/7
Lokationer
Åbningstider
Kontakt
Jylland (Horsens):
Fussingsvej 8, 8700 Horsens
Fyn (Odense):
Logistikvej 25, 5220 Odense SV.
Sjælland & Øerne (København):
Ny Carlsberg Vej 80, 1760 København V.
CVR: 39184494
08:00 – 16:00
mandag – fredag
Telefon: +45 53 53 44 00
info@mypallet.dk
Support: + 45 53 53 44 00